Usunięcie DPF - Opel Astra/Zafira 1.7CDTI 110,125KM Denso

Odświeżone: Środa, 13 Marzec, 2024  13:53

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi motoryzacyjne / Serwis i naprawa aut

Opis oferty

Profesjonalne kompleksowe usunięcie Filtra Cząstek Stałych DPF w aucie marki Opel
Astra / Zafira 1.7CDTI 110KM, 125KM ze sterownikiem Denso.

Zapraszamy do nas klientów indywidualnych oraz serwisy i warsztaty samochodowe do współpracy.

Objawy zapchanego i źle funkcjonującego filtra cząstek stałych:

- auto traci moc oraz wchodzi w tryb pracy awaryjnej.
- wzrasta poziom oleju
- zwiększyło się zużycie oleju napędowego,
- na desce wskaźników zapala się kontrolka awarii silnika CHECK, filtra
cząstek stałych, świec żarowych,
- diagnostyka wykazuje zapchany filtr cząstek stałych
(P2002, P242F – Filtr cząstek stałych zapchany, za mała
skuteczność, P2463 – Filtr dpf- nagromadzone sadze, P2458 – Regeneration Duration, 2A00/2A40/4C5E -System filtra cząstek stałych (Przeciążony/Zablokowany),)
- brak możliwości awaryjnego wypalenia filtra cząstek stałych, bądź czyszczenie wypalanie nie przynosi efektów.

Czynniki wpływające na zapchanie DPF

- użytkowanie pojazdu na krótkich dystansach,
- uszkodzenie układu recyrkulacji spalin EGR/AGR,
- uszkodzenie czujników temperatury, czujnika różnicy ciśnień
- niska jakość paliwa,
- uszkodzenie układu paliwowego,
- awarie systemu turbodoładowania.

Korzyści wynikające z wyłączenia obsługi filtra :

- nie przybywa oleju w silniku,
- mniejsze zużycie paliwa,
- dłuższa żywotność podzespołów silnika,
- auto nie wchodzi w tryb awaryjny z powodu zapopielenia filtra ,
- brak obowiązku uzupełniania płynu eolys.

Przed usunięciem filtra DPF przeprowadzana zostaje diagnostyka komputerowa potwierdzająca konieczność wykonania usługi.
Drugim etapem jest programowanie sterownika silnika. Oryginalny program zgrany ze sterownika ECU podlega modyfikacji tak, aby filtr cząstek stałych nie był obsługiwany. Po wgraniu programu, DPF jest wyłączony, dzięki czemu wkład filtra może zostać mechanicznie usunięty.

Po wykonaniu usługi auto odzyskuje moc, a wszystkie świecące kontrolki awarii silnika gasną. Do modyfikacji elektronicznej używamy oryginalnego, licencjonowanego sprzętu i oprogramowania.
Zawsze jesteśmy w stanie wrócić do ustawień fabrycznych.
Nie używamy programu ECUsafe2. Nie wgrywamy gotowców.

Istnieje możliwość samego wyłączenie obsługi filtra w sterowniku silnika.
Podejmujemy się napraw sterowników: uszkodzonych mechanicznie, po nieudanym programowym usunięciu filtra DPF / FAP / DPNR oraz po nieudanym flashowaniu.

Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -

Zapraszamy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.

Usunięcie programowe filtra wykonujemy w samochodach osobowych i dostawczych:

VW, Audi, Seat, Skoda
systemy sterowania: EDC15, EDC16, EDC17, Siemens PPD PCR SIMOS 8.x

Fiat, Opel, Alfa Romeo, Lancia, Dacia, Saab, Chevrolet
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Marelli MultiJet MJD6, Delco E7x, Delco E8x, Denso, Delphi DCM3.7, Siemens SID

Toyota, Lexus, Mazda, Infinity
systemy sterowania: EDC16, EDC17, DENSO, SID807

Peugeot, Citroen, Renault, Nissan
systemy sterowania: EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Marelli MJD, Delphi DCM3.x, DENSO

Ford, Jaguar, Volvo, Mazda
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Siemens SID, DENSO

BMW, Mini
systemy sterowania: EDC16, EDC17

JEEP, Chrysler, Land Rover, Mistubishi, Porsche, Dodge, Subaru, Iveco
systemy sterowania: EDC16, EDC17, DELPHI DCM3.X, SIEMENS SID, DENSO

Mercedes, Smart
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Delphi

Kia, Hyundai, Honda, Suzuki
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Delphi DCM3.x

New Holland, Piaggio
systemy sterowania: BOSCH EDC17

- PROGRAMOWE WYŁĄCZANIE/USUNIĘCIE FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP DPNR ADBLUE W STEROWNIKACH EDC15, EDC16, EDC17, SIEMENS, DELPHI, DENSO, MARELLI i inne
- PROGRAMOWE WYŁĄCZANIE/USUNIĘCIE ZAWORU EGR W STEROWNIKACH EDC15, 16, 17, PSG16, SIEMENS, DELPHI, VISTEON, MARELLI
- PROGRAMOWE WYŁĄCZANIE/USUNIĘCIE WYŁĄCZANIE KLAP KOLEKTORA SSĄCEGO "KLAP WIROWYCH" W STEROWNIKACH EDC16, EDC17 GRUPA VAG
- PROGRAMOWE WYŁĄCZANIE/USUNIĘCIE SYSTEMU START/STOP W BMW, MINI, VAG
- PROGRAMOWE WYŁĄCZENIE/USUNIĘCIE LIMITERA PRĘDKOŚCI USUNIĘCIE PROBLEMU UTRUDNIONEGO ROZRUCHU-STARTU CIEPŁEGO SILNIKA W VW/AUDI/SEAT/SKODA
- PROGRAMOWANIE / NAPRAWA / USUWANIE IMMOBILIZERÓW EDC15, 16, 17, MARELLI, LUCAS, VDO
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW MULTITRONIC AUDI VL300, V30
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW EGS2 722.8 FCVT MERCEDES A KLASA W169, B KLASA W245
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW DSG
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW 722.9 7G-TRONIC
- PROFESJONALNA NAPRAWA HYBRYDOWYCH STEROWNIKÓW SILNIKA OPEL: SIEMENS, DELCO BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, SIMTEC 70, SIMTEC 71
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW BOSCH PSG5, VP5 W POMPACH WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 (PSG5), VP30, VP29
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH ISUZU- Opel
- PROFESJONALNA NAPRAWA CENTRALEK SILNIKA FIAT IAW 59F, IAW 5AF
- PROFESJONALNA NAPRAWA LICZNIKÓW RENAULT SCENIC II ESPACE IV
- PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW - SENSORÓW SRS/AirBag
- EMULATORY FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF DO AUT MARKI TOYOTA LEXUS MAZDA
- PROFESJONALNA NAPRAWA CZUJNIKÓW ESP G200
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Konto firmowe
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków