Toyota Avensis Auris Corolla Usunięcie DPF FAP DPNR na DENSO

Odświeżone: Wtorek, 09 Kwiecień, 2024  09:16

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi / Pozostałe usługi

Opis oferty

Oferujemy Państwu kompleksowe (mechaniczne i programowe) profesjonalne usunięcie / wyłączenie / dezaktywację Filtra Cząstek Stałych DPF FAP DPNR w pojazdach marki Toyota, Lexus.
Avensis, Auris, Corolla
1.4, 2.0 D4D, 2.2 D-CAT, IS220

Nasze usługi w każdym przypadku poprzedzone są gruntowną diagnostyką wszystkich parametrów silnika. Właściwa diagnoza pozwoli rozwiązać problem z Twoim samochodem i uniknąć dodatkowych kosztów.

Usługa obejmuje:

1. Wyłączenie obsługi filtra cząstek stałych w programie sterującym ECU.
2. Mechaniczne usunięcie wkładu filtra.

Objawy zapchanego i źle funkcjonującego filtra cząstek stałych:

- auto traci moc, wchodzi w tryb awaryjny wzrasta poziom oleju
- zwiększyło się zużycie oleju napędowego
- na desce wskaźników zapala się kontrolka awarii silnika CHECK lub filtra cząstek stałych
- diagnostyka wykazuje zapchany filtr cząstek stałych (P2002, P242F,- Filtr cząstek stałych zapchany, P2463 -Filtr dpf- nagromadzone sadze, 2A00/2A40/4C5E -System filtra cząstek stałych (Przeciążony/Zablokowany))
- brak możliwości awaryjnego wypalenia filtra cząstek stałych

Wpływ na zapchanie DPF mają:

- użytkowanie pojazdu na krótkich dystansach,
- uszkodzenie układu recyrkulacji spalin EGR/AGR,
- uszkodzenie czujników temperatury,
- niska jakość paliwa,
- uszkodzenie układu paliwowego,
- awarie systemu turbodoładowania.

Korzyści wynikające z wyłączenia obsługi filtra :

- nie przybywa oleju w silniku,
- mniejsze zużycie paliwa,
- dłuższa żywotność podzespołów silnika,
- auto nie wchodzi w tryb awaryjny z powodu zapopielenia filtra ,
- brak obowiązku uzupełniania płynu eolys.

Po wykonaniu usługi auto odzyskuje moc, a wszystkie świecące kontrolki awarii silnika gasną.
Do modyfikacji elektronicznej używamy oryginalnego sprzętu i oprogramowania.
Zawsze jesteśmy w stanie wrócić do ustawień fabrycznych.
Nie używamy programu ECUsafe2. Nie wgrywamy gotowców.

Oryginalny program zgrany ze sterownika ECU podlega modyfikacji tak, aby filtr cząstek stałych nie był obsługiwany. Po wgraniu programu DPF jest wyłączony, dzięki czemu może zostać mechanicznie usunięty.

Istnieje możliwość samego wyłączenie obsługi filtra w sterowniku silnika.

Podejmujemy się napraw sterowników: uszkodzonych mechanicznie, po nieudanym programowym usunięciu filtra DPF/FAP oraz po nieudanym flashowaniu.

Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem

tel.: 693 - pokaż numer telefonu -

Usunięcie programowe filtra wykonujemy w samochodach

osobowych i dostawczych:

VW, Audi, Seat, Skoda
EDC15, EDC16, EDC17, Siemens PPD PCR

Fiat, Opel, Alfa Romeo, Lancia, Dacia, Saab, Chevrolet
EDC16, EDC17, Marelli MultiJet MJD6, Delco E7x, Delco E8x, Denso, Delphi DCM3.7, Siemens SID

Toyota, Lexus, Mazda, Infinity
EDC16, EDC17, DENSO, SID807

Peugeot, Citroen, Renault, Nissan
EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Marelli MJD, Delphi DCM3.x, DENSO

Ford, Jaguar, Volvo, Mazda
EDC16, EDC17, Siemens SID, DENSO

BMW, Mini
EDC16, EDC17

JEEP, Chrysler, Land Rover, Mistubishi, Porsche, Dodge, Subaru, Iveco
EDC16, EDC17, DELPHI DCM3.X, SIEMENS SID, DENSO

Mercedes, Smart
EDC16, EDC17, Delphi

Kia, Hyundai, Honda, Suzuki
EDC16, EDC17, Delphi DCM3.x

New Holland, Piaggio
BOSCH EDC17







Nasza firma specjalizuje się w elektronice samochodowej. Możemy Państwu zaoferować profesjonalne naprawy oraz programowanie następujących podzespołów:



STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW EGS2 VGS2 FCVT 722.8 MERCEDES A KLASA W169, B KLASA W245, 722.9 7G-TRONIC,

STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW DSG, MULTITRONIC-HYTRONIC AUDI VL300, V30,

HYBRYDOWYCH STEROWNIKÓW SILNIKA OPEL: SIEMENS, DELCO BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, SIMTEC 70, SIMTEC 71,

STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH ISUZU- Opel,

CENTRALEK SILNIKA FIAT IAW 59F, IAW 5AF,

STEROWNIKÓW BOSCH PSG5, VP5 W POMPACH WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 (PSG5), VP30, VP29,

STEROWNIKÓW - SENSORÓW SRS/AirBag,

LICZNIKÓW RENAULT SCENIC II ESPACE IV,

NAPRAWA CZUJNIKÓW ESP G200.

W naszej ofercie znajdą Państwo również programowe oraz mechaniczne wyłączanie/usuwanie:

FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP DPNR,

SYSTEMÓW REDUKCJI KATALITYCZNEJ SCR - ADBLUE,

SYSTEMÓW RECYRKULACJI SPALIN EGR AGR,

KLAP KOLEKTORA SSĄCEGO "KLAP WIROWYCH",

SYSTEMU START/STOP,

SYSTEMÓW IMMOBILIZERA,

LIMITERÓW PRĘDKOŚCI.

Obsługiwane sterowniki:

EDC15, EDC16, EDC17, PSG16, SIEMENS, DELPHI, DENSO, MARELLI, VISTEON, LUCAS, VDO

Posiadamy również w sprzedaży:

EMULATORY FILTRÓW DPF FAP DPNR DO POJAZDÓW TOYOTA LEXUS Z SYSTEMAMI DENSO 2.0 2.2 D-CAT

Usuwamy również problemy z rozruchem ciepłego silnika w wielu pojazdach różnych marek.



Zapraszamy do nas klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kopiowanie zdjęć, grafik i opisów jest ZABRONIONE!

Są one naszą własnością i kopiowanie całości lub części oznacza naruszenie praw autorskich.

Zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej

Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170 oraz

Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz.U. nr 47 poz. 211.

Każdy przypadek kradzieży zdjęć, opisów lub grafiki będzie zgłaszane do administracji portalu
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków