DPF Renault - usuwanie serwis DPF AdBlue - Jtronic-

Odświeżone: Środa, 28 Luty, 2024  14:58

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Usługi motoryzacyjne / Serwis i naprawa aut

Opis oferty

Oferujemy Państwu kompleksowe (mechaniczne i programowe) usunięcie Filtra Cząstek Stałych DPF / FAP / DPNR w pojazdach osobowych, dostawczych oraz ciągnikach wszystkich marek.

Nasze usługi w każdym przypadku poprzedzone są gruntowną diagnostyką wszystkich parametrów silnika. Właściwa diagnoza pozwoli rozwiązać problem z Twoim samochodem i uniknąć dodatkowych kosztów.

Objawy zapchanego i źle funkcjonującego filtra cząstek stałych:

- auto traci moc oraz wchodzi w tryb pracy awaryjnej.
- wzrasta poziom oleju
- zwiększyło się zużycie oleju napędowego,
- na desce wskaźników zapala się kontrolka awarii silnika CHECK, filtra
cząstek stałych, świec żarowych,
- diagnostyka wykazuje zapchany filtr cząstek stałych
(P2002, P242F – Filtr cząstek stałych zapchany, za mała
skuteczność, P2463 – Filtr dpf- nagromadzone sadze, P2458 – Regeneration Duration, 2A00/2A40/4C5E -System filtra cząstek stałych (Przeciążony/Zablokowany),)
- brak możliwości awaryjnego wypalenia filtra cząstek stałych, bądź czyszczenie wypalanie nie przynosi efektów.

Czynniki wpływające na zapchanie DPF

- użytkowanie pojazdu na krótkich dystansach,
- uszkodzenie układu recyrkulacji spalin EGR/AGR,
- uszkodzenie czujników temperatury, czujnika różnicy ciśnień
- niska jakość paliwa,
- uszkodzenie układu paliwowego,
- awarie systemu turbodoładowania.

Korzyści wynikające z wyłączenia obsługi filtra :

- nie przybywa oleju w silniku,
- mniejsze zużycie paliwa,
- dłuższa żywotność podzespołów silnika,
- auto nie wchodzi w tryb awaryjny z powodu zapopielenia filtra ,
- brak obowiązku uzupełniania płynu eolys.

Przed usunięciem filtra DPF przeprowadzana zostaje diagnostyka komputerowa potwierdzająca konieczność wykonania usługi.
Drugim etapem jest programowanie sterownika silnika. Oryginalny program zgrany ze sterownika ECU podlega modyfikacji tak, aby filtr cząstek stałych nie był obsługiwany. Po wgraniu programu, DPF jest wyłączony, dzięki czemu wkład filtra może zostać mechanicznie usunięty.

Po wykonaniu usługi auto odzyskuje moc, a wszystkie świecące kontrolki awarii silnika gasną. Do modyfikacji elektronicznej używamy oryginalnego, licencjonowanego sprzętu i oprogramowania.
Zawsze jesteśmy w stanie wrócić do ustawień fabrycznych.
Nie używamy programu ECUsafe2. Nie wgrywamy gotowców.

Istnieje możliwość samego wyłączenie obsługi filtra w sterowniku silnika.
Podejmujemy się napraw sterowników: uszkodzonych mechanicznie, po nieudanym programowym usunięciu filtra DPF / FAP / DPNR oraz po nieudanym flashowaniu.

Zadzwoń i skonsultuj swoją usterkę pod numerem tel.: 693 - pokaż numer telefonu -

Zapraszamy klientów indywidualnych, warsztaty samochodowe oraz firmy motoryzacyjne.

Usunięcie programowe filtra wykonujemy w samochodach osobowych i dostawczych:

VW, Audi, Seat, Skoda
systemy sterowania: EDC15, EDC16, EDC17, Siemens PPD PCR SIMOS 8.x

Fiat, Opel, Alfa Romeo, Lancia, Dacia, Saab, Chevrolet
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Marelli MultiJet MJD6, Delco E7x, Delco E8x, Denso, Delphi DCM3.7, Siemens SID

Toyota, Lexus, Mazda, Infinity
systemy sterowania: EDC16, EDC17, DENSO, SID807

Peugeot, Citroen, Renault, Nissan
systemy sterowania: EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID, Marelli MJD, Delphi DCM3.x, DENSO

Ford, Jaguar, Volvo, Mazda
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Siemens SID, DENSO

BMW, Mini
systemy sterowania: EDC16, EDC17

JEEP, Chrysler, Land Rover, Mistubishi, Porsche, Dodge, Subaru, Iveco
systemy sterowania: EDC16, EDC17, DELPHI DCM3.X, SIEMENS SID, DENSO

Mercedes, Smart
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Delphi

Kia, Hyundai, Honda, Suzuki
systemy sterowania: EDC16, EDC17, Delphi DCM3.x

New Holland, Piaggio
systemy sterowania: BOSCH EDC17

Nasza firma specjalizuje się w elektronice samochodowej. Możemy Państwu zaoferować profesjonalne naprawy oraz programowanie następujących
podzespołów:

STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW EGS2 VGS2 FCVT 722.8 MERCEDES A KLASA W169, B KLASA W245, 722.9 7G-TRONIC
STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW DSG, MULTITRONIC-HYTRONIC AUDI VL300, V30
HYBRYDOWYCH STEROWNIKÓW SILNIKA OPEL: SIEMENS, DELCO BOSCH ME7.6.2, DELPHI HSFI-2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, SIMTEC 70, SIMTEC 71
STEROWNIKÓW POMP WTRYSKOWYCH ISUZU- Opel
CENTRALEK SILNIKA FIAT IAW 59F, IAW 5AF
STEROWNIKÓW BOSCH PSG5, VP5 W POMPACH WTRYSKOWYCH BOSCH VP44 (PSG5), VP30, VP29
STEROWNIKÓW - SENSORÓW SRS/AirBag
LICZNIKÓW RENAULT SCENIC II ESPACE IV
NAPRAWA CZUJNIKÓW ESP G200

W naszej ofercie znajdą Państwo również programowe oraz mechaniczne wyłączanie/usuwanie:

FILTRÓW CZĄSTEK STAŁYCH DPF FAP DPNR
SYSTEMÓW REDUKCJI KATALITYCZNEJ SCR - ADBLUE
SYSTEMÓW RECYRKULACJI SPALIN EGR AGR
SOND NoX
KLAP KOLEKTORA SSĄCEGO "KLAP WIROWYCH"
SYSTEMU START/STOP
SYSTEMÓW IMMOBILIZERA
LIMITERÓW PRĘDKOŚCI

Obsługiwane sterowniki:

EDC15, EDC16, EDC17, PSG16, SIEMENS, DELPHI, DENSO, MARELLI, VISTEON, LUCAS, VDO

Posiadamy również w sprzedaży:

EMULATORY FILTRÓW DPF FAP DPNR DO POJAZDÓW TOYOTA LEXUS Z SYSTEMAMI DENSO 2.0 2.2 D-CAT

Usuwamy również problemy z rozruchem ciepłego silnika w wielu pojazdach różnych marek.
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Wysłane zapytania
Odsłony telefonu
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Uzupełnij treść zapytania Treść zapytania musi być dłuższa niż 2 znaki
Max. 8MB, Dozwolone: jpg, jpeg, png, doc, docx, pdf, gif, html, txt.
Potwierdź, że jesteś człowiekiem
Jarek
Konto prywatne
Odpowiada szybko
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
  • Udostępnij ogłoszenie
  • Dodaj na Facebook
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookTweetnij Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków